Herkese Merhaba,
Bugün sizlere yaklasık 2 yıldır kullandığım, kendisinden hic vazgecmediğim, bir ara vazgecer gibi olsam da kosa kosa kendisine geri dondugum "LA ROCHE POSAY TOLERIANE GEL MOUSSANT" ürünün den bahsetmek istiyorum.:)
Karma ve hassas bir cilt yapım var. La roche Posay Toleriane Gel de bizim gibi hassas ciltler icin üretilmis harika bir yüz yıkama jeli.
Ürünün boyu 150 ml. Bir kutusu yaklasık 2 ay kadar idare edebiliyor, tabi kullandığınız miktara göre de degisiklik gosterebilir. Ürünün arka kısmında da belirtildigi gibi jeli fındık büyüklüğünde sıkmanız yeterli oluyor. Ürünü bir kere kullanmak makyajınızı cıkarmada yeterince etkili, en azından bende etkili oluyor :) Urunu 2. kez kullanma ihtiyaci genelde duymuyorum.
Gun icinde yorulan, kirlenen cildimi kirden güzel bir sekilde arındırıyor.Yuzumdeki ferahlık hissi sayesinde de cildimin gercekten temizlendigini hissediyorum.
Ürünü eczanelerden ve web sitelerinden temin edebilirsiniz. Ben genelde eczaneden satın alıyorum.
Eczanelerde ki fiyatı 49,90 TL. Web sitelerinde ürün fiyatı degıskenlik gosterebiliyor.
Sizin cilt temizliginde tercih ettiginiz ürünler neler ? Yorumlarınızı bekliyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder