Merhaba,
Blog'uma hos geldiniz.
Ben ayşen , 27 yasindayim. Universite'den mezun olduktan sonra calismak icin Istanbul'a geldim. Ozel bir sirkette Lojistik departmaninda calisiyorum. Isını cok severek yapan nadir insanlardan biri degilim ne yazik ki :) Bu yüzden is disinda hayatimi nasil renklendirebilirim diye dusunurken en cok keyif aldigim capcanli renklerin, isiltilarin icinde kendimi kaybettigim seyi :) yani makyaj/cilt bakimi ile ilgili tecrübelerimi, deneyimlerimi,fikirlerimi paylasabilecegim bir blog acmaya karar verdim.
Umarım bu blog sayesinde kendi tecrubelerimi paylasabilmem disinda sizlerin de tecrubelerinizden faydalanarak yeni seyler ogrenip yeni dostluklar edinecegim.
En kisa zamanda yeni yazilar da gorusmek dilegi ile..